Aquapac Mini Whanganui

Ik gebruik mijn Iphone voor het berekenen van de sluitertijd bij lange sluitertijd foto’s. Ik hou mij voornamelijk bezig met landschaps-en natuurfotografie, dus ik wou een waterdichte hoes voor mijn Iphone. De Aquapac Mini Whanganui is hier een uitstekende oplossing voor. Deze is niet schokbestendig, maar dat vond ik niet meteen nodig. Ik heb deze hoes vorig jaar in Wales gebruikt, na drie dagen hiken was alles doorweekt. Maar mijn gsm zat nog steeds droog in het hoesje.

Pluspunten
    • alles blijft functioneel, je kan de touchscreen ook nog steeds bedienen
    • je kan nog bellen met de Iphone in de hoes
    • de aquaclip opent en sluit heel simpel met twee draaiende vergrendelingen, alles blijft één geheel wanneer je het opent
    • lichtgewicht
Minpunten
    • het is niet schokbestendig, er zijn schokbestendige in combinatie met waterdichte hoesjes
    • het zou beter zijn als de hoes aan beide kanten doorzichtig was

 

 

 

 

Leave a Reply

